söndag, februari 24, 2013

tiden går och hjärtat slår

den sista tiden har mitt liv fyllts av väldigt triviala saker. men i mängd och parti. även bra saker har hänt vilket har gjort att bloggen blivit lite lidande. mitt uppsatsskrivande går framåt. den värsta spärren och stressen har släppt. sen har jag äntligen träffat en sjukgymnast angående mina knän. känns skönt att veta att inget var allvarligt skadat. men har ändå fått lite tips och en övning att göra hemma. varje dag. den är varken lätt eller rolig kan jag meddela. men förhoppningsvis givande.

en annan väldigt rolig sak är att en av mina bästa vänner födde sin lilla flicka igår kväll. jag dör glädjedöden! ska bli så kul och mysigt att få träffa och lära känna henne.

och just nu snurrar många tankar angående min framtid. vad jag ska lägga min tid och energi på. var i världen jag ska spendera hösten. för mig rätt så stora saker. jag får återkomma på den punkten tror jag bestämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar