fredag, november 16, 2012

summan av kardemumman

amen fy vilken vecka! varje dag har det varit något besvärligt som måste ha tagits hand om, tränat har jag nästan gjort varje dag också. det i kombination med dålig sömn och dåligt med mat har resulterat att jag känner mig slut som människa.det kulminerade idag med seminarium, stressa hem till tvättid, slänga ihop något ätligt till lunch i blodsockerkaos, ner med maten parallellt som jag befann mig i tvättstugan, stressa till affären för att köpa mat, stressa hem för att hämta tvätten, plocka undan, byta sängkläder, laga mat och diska samtidigt. jag dör. dammsuga hann jag ändå inte. nu har jag havererat i soffan. jag tycker det är helt ok. tack gode gud att jag är singel, stackars familj annars. men snart blir det nog sängen ändå, imorgon blir det morgon-träning och sen kvalitetstid med mamma och syster. mys! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar