torsdag, november 08, 2012

som en ekorre i hjulet

amen var tar tiden vägen? i ett ögonblick har snart en vecka gått sen senaste inlägget. sen sist vi pratades vid har jag firat en födelsedag, tränat så mycket jag kunnat, börjat en ny kurs, klippt av mig mitt långa mycket slitna hår och kramat vänner. några fina dagar. jag försöker att bortse från det jag inte hunnit med. det som jag hade bestämt mig för att hinna med. men jag är verkligen trött. tror dock jag vet varför. men mer om det sen. nu blickar vi framåt! jag börjar så smått bli sugen på advent och jul. att förändra här hemma. jag är främst på jakt efter en matta till soffgruppen. precis som den på bilden nedan, eller liknande i alla fall. håll ögon och öron öppna för mig! och jag ser fram emot lördag väldigt mycket. då ska det dansas! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar