tisdag, maj 21, 2013

där sand möter gräs och solen bleker håret vitt

i lördags var det sommar. jag, daniel och jesica låg på gräset precis där gräs och sand möts nere vid stranden. solen värmde mina axlar och den varma vinden slet i mitt hår. första steget mot sommarblekt vitt hår. sen åt vi glass. på kvällen blev det bio och The Great Gatsby. när Eurovision-spektaklet var i stan kan jag påstå att det var tämligen få i biosalongen förutom vi. men vad gjorde väl det! sen vin på uteservering med vänner tills vi promenerade hem i sommarnatten. jag förstår att det är nära nu, nära tills varje dag kan vara så kravlös och underbar. jag är inne på upploppet, jag ska bara orka ta mig i mål. jag vet att det kan gå. jag återkommer när det är gjort, när denna oerhört stora del av mitt liv, detta kapitel är till ända. jag kan inte fatta det.
 
bilderna kommer från min sommarmapp på pinterest. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar