söndag, april 21, 2013

your mind can not be free if your soul is in jail

jag önskar jag kunde visa er mer av vad jag hittar på med. men tiden räcker liksom inte till. jag måste prioritera. tyvärr prioriteras allt roligt bort på bekostnad av uppsatsen. som inte går framåt alls. men nästa fredag är det prick en månad kvar till inlämning. på ett sätt känns det bra för då blir det mer överskådligt. jag presterar absolut bäst med kniven mot strupen. jag gillar att gå in i ett stress-mode och bara tömma hjärnan på allt vettigt. vi får väl se. i helgen som gått har jag i alla fall torkat snoriga barnnäsor, snusat på en bebis och fått blöta pussar av en trotsig 3,5-åring. allt på samma adress. det är inte dåligt det! bilder får ni imorgon! nu blir det list-skrivande inför kommande veckoplanering. och sen ner i bingen!
 
o pelargonerna har slagit ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar