onsdag, december 01, 2010

lappsjuka

jag behöver lite miljöombyte känner jag. jag får lappsjuka av att sitta hemma och skriva hela tiden. inte prata med någon (förutom mina låtsaskompisar då) så på fredag åker jag till svärmor och på lördag blir det pepparkaksbak hos mormor. fasar dock för att jag ska åka tåg både imorgon och på fredag och tror inte detta är genomförbart utan extrema förseningar. jag bävar.

för tillfället är detta det enda "juliga" jag har åstadkommit förutom julstjärnorna i fönstren men jag har noll julkänsla och känner mest för att lägga mig under en gammal sten någonstans. antar att det är så eftersom all hjärnaktivitet går åt till uppsatsen eller att tänka på att jag inte skriver på uppsatsen. när jag har gjort julgodiset och lussebullarna är väl julen förbi. glad påsk då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar