tisdag, april 06, 2010

jepp!

Efter lite påskledighet så har jag inte kunnat blogga något men det känns som man hunnit med en del annat. Jag fick nämligen tag på två olika par tofflor som jag länge velat ha, till superbra pris! oj va nöjd jag är trots en skral studentekonomi. Bilder kommer snart på de urflotta skorna! Förutom mycket att ta igen i skolan så har en dundrande huvudvärk satt in, inte så trevligt när man vill vara effektiv. Dessvärre har en vän till min sambo gått bort, endast 20 år gammal. Det är inte rätt, det ska inte vara så! Kände att det var skönt att få det sagt istället för att bara ha det i huvudet..Vardagen får rulla på så att man inte gräver ner sig. Så nästa paus efter påsken blir sommaren, fast vet inte hur mycket lugn det blir när man har ett sommarjobb som väntar. Men solen lyser på alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar