torsdag, mars 25, 2010

värme

När jag gick med min sambo till bussen i morse för att hämta ut ett mystiskt paket (jag gillar det verkligen och jag ska berätta mer om det sen) så hade jag bara min vårjacka på mig och jag blev underbart varm på ryggen av solen. Nu är den verkligen här, våren alltså. Att vakna till solen i ansiktet kan nog inte få dagen att börja bättre. Jag visar en bild på min jättefina köksmatta som jag har lånat av min mamma, alldeles underbar, ja både mattan och mamman. Hoppas ni får en underbar dag med massor av våfflor! jag får vänta tills påsk då jag åker hem till mina föräldrar och frossar eftersom jag inte har något våffeljärn själv. Ha en fin vårdag i solen, hoppas att den lyser på er!

.

2 kommentarer:

  1. Jag såg på Elsa Billgrens blogg att du inte kände till några bra second hand-butiker i stan; tänkte tipsa om mina favvos: Humana vid Södra Förstadsgatan, sen den vid Östra Förstadsgatan, typ mittemot Netto. Och en liten butik på Värnhemstorget som jag inte minns namnet på heller, den ligger på samma gata som China Box, där bussarna kör in när man ska till torget från norra sidan av stan, om du förstår vad jag menar. Massa fint i den iallafall, trots den ringa storleken. :)

    SvaraRadera
  2. Åh tack! va bra att ha några att kolla in nu då! jag fattar precis vad du menar, tack för tipsen!

    SvaraRadera