måndag, mars 22, 2010

inställt

På måndagar är jag ofta lite svårstartad och inte blir det bättre när jag kommer till skolan och möts av delar av klassen som säger att föreläsningen är inställd. Eftersom jag måste åka en bit känns det alltid lite onödigt men jag hade inte mycket bättre saker för mig så det gjorde inte så mycket..nu till något lite mer spännande, förra sommaren hade vi en fiskmås som låg på ägg på huset mittemot och nu verkar det som att det boet är ockuperat i år igen! åh va mysigt det ska bli att följa den utvecklingen. Våren känns genast lite närmre.

När det blir fint väder får jag ofta lust att förnya och så även nu. Jag är så tokig i Marimekkos nyaste servis som jag vill ska bli min, eller i alla fall delar av den. Tror att jag ska införskaffa mig några mattallrikar i alla fall.



Bild: marimekko

Ha en fortsatt bra dag!

2 kommentarer: