tisdag, januari 03, 2012

är det nytt år nu?

ja vad ska man säga, tiden flög förbi. julen försvann lika snabbt som den kom tycker jag. och nyår avlöpte väl. nu sitter jag med en hemtenta igen men jag är ledig nästa vecka vilket är skönt. kameran hängde inte med på så mycket men ett axplock från det som hänt kan jag ju bjuda på, av det som trots allt fastnat. och jag lovar att det kommer inlägg lite oftare nu. till exempel på julklapparna jag fått. vad som ska hända detta året och så vidare. möjligtvis en liten års-summering från året som gått. vi får se. men nyårslöften har jag skippat.

egengjord sill till jul.
 marmelad till ett julklappsspel.

 gott egengjort knäckebröd. som blev både julklapp och till oss.
 sköna kvällar med raggsockor.

 sött barn som öppnar klappar. lyckan var gjord.
 nyårsvin med vänner.

 och nä, jag är inte gravid. det är bara så jag ser ut efter en fyrarättersmiddag. tycker själv att jag ser helt ok med tanke på att klockan är halv tre på natten....
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar