söndag, oktober 30, 2011

en söndagshälsning till världen

den sista tidens frånvaro här beror på en hemtenta och noll inspiration. det är även en del saker som berört mig starkt och på grund av detta har jag lagt energi på att påverka istället. mina drömmar, intressen och framtidsplaner sammanfaller inte riktigt med varandra och jag har svårt att fokusera. men för tillfället åker jag med istället för att försöka styra det åt någon specifik riktning vilket på sitt sätt är rätt skönt just nu. förhoppningsvis kommer det att komma lite mer inlägg den närmaste tiden men detta är ingen blogg som har många läsare och det är nog inget jag eftersträvar heller utan ser denna blogg som en kanal för att få ut mina kreativa sidor i liten skala samt som en bildbank då vår dator inte gillar att ha så mycket sparat.

jag är mest sugen just nu på att lulla runt i sådana här tights/långkalsonger kombinerat med raggsockor. bilden är från denna mycket speciella blogg.


den stundande vintern, med dess högtider, gör mig inget. mörker, tända ljus och glögg har nog aldrig varit så lockande som nu. jag är beredd, låt den komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar