måndag, maj 31, 2010

slutspurt

dagen har än så länge främst bestått av en form av zombieliknande vakenhet. jobb i helgen och en svåger med flickvän som kommit hit från USA tar ut sin rätt. i morse kom även vår sista hemtenta ut så det är vad jag ska syssla med resten av denna vecka. lagom kul men när den är färdig är skolan slut och då går sommarschemat på och när jag väl är ledig från jobbet så är jag verkligen ledig. på riktigt. nu pluggar jag i veckorna (student är man 24 timmar om dygnet, inte bara när man är i skolan) och på helgerna jobbar jag.
socialt liv = noll. totalt fokus hela tiden = ett. resultat = en svampig hjärna och ett omväxlande humör.

dagens bilder får symbolisera min hjärna och mitt liv just nu. vissna blommor, fast även dem är vackra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar