måndag, juli 15, 2013

när tiden inte riktigt räcker till

jag fattar knappt att vi befinner oss i mitten av juli. jag hann inte med juni. jag kämpar med att försöka ta vara på dagarna men det känns som att jag inte gör något annat än åker fram och tillbaka och hinner inte slappna av någonstans. hinner inte träffa alla de fina människor som jag satt mig för att jag skulle hinna träffa. tänkte innan att sommaren skulle bli så fylld av roliga saker. men man räcker aldrig till. otillräcklighet. kanske sätter jag upp för höga hinder för mig själv. och det är mycket praktiskt och logistik som pockar på uppmärksamhet. mina tankar flyger, flyger framåt tills slutet av augusti. när sommarjobbet är slut. och hösten ligger framför oss. jag berättar mer om den alldeles snart. jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar