lördag, juni 01, 2013

If you have chemistry, you only need one thing.Timing. But timing's a bitch.

jag borde vara glad. vara nöjd över vad jag presterat. att universitetstiden är över. att sommaren är här. att det finns lite roliga planer för hösten. men det är jag inte. solen skiner och det är varmt. människor är ute. med barn och hundar och släktingar. jag vill bara att det ska regna. just nu irriteras jag av andra människors lycka. inte för att jag missunnar dem det utan för att jag också vill vara lycklig. vakna upp och känna att det kommer bli världens bästa dag. varje dag. jag vill att det ska regna så att jag kan ut och springa. så att jag slipper tänka på allt som gnager i huvudet och skär i hjärtat. och att löprundan aldrig tar slut. så att jag slipper komma hem till något ensamt. idag kommer min gamla kärlek hem till vår stad. jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. men bra är det fan inte.


2 kommentarer: